خبرنگار کلات  آزاد شد 

خبرنگار شهرستان کلات که پس از  انتشار مطلبی در کانال شخصی خود بازداشت و روانه زندان وکیل آباد مشهد شده بود، پس از پیگیری ها و با همکاری مسئولان قوه قضاییه عصر امروز از زندان آزاد شد. 
کد خبر: ۷۶۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵ 30 July 2019

تابناک رضوی: دیروز بود که مطلع شدیم «زهره بهبودی» خبرنگار حق التحریر روزنامه خراسان در شهرستان کلات، به دلیل شکایت پزشک قانونی این شهرستان بازداشت و روانه زندان وکیل آباد مشهد شده است.   پیگیری های شخصیت های حقیقی و حقوقی، استانداری، خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارشاد  طی دو روز گذشته که  با همکاری مسئولان قوه قضاییه نیز همراه بود، منجر به آزادی وی با قرار کفالت شد. 

 

خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی از اولین ساعات این اتفاق، پیگیری هایی را از طریق مراجع قانونی از جمله استانداری و دادگستری به انجام رساند و امروز نیز با صدور اطلاعیه ای در این باره اعلام کرد که  به عنوان نماینده اصحاب رسانه استان انتظار دارد مقامات قضایی استان با لحاظ جایگاه خبرنگار و جلوگیری از تضعیف این جایگاه، ابتدا با فراهم ساختن زمینه  آزادی این خبرنگار، تا رسیدگی قانونی به پرونده او از اصل موضوع که همانا آزادی مسئولانه و قانونی رسانه هاست حمایت کنند. 

 

زهره بهبودی عصر امروز پس از آزادی از زندان، در تحریریه روزنامه خراسان حضور یافت و با تقدیر از پیگیری های انجام گرفته طی دو روز گذشته گفت: از روزنامه خراسان، استاندار محترم، مسئولان محلی، امام جمعه شهرستان کلات، دکتر شیران ، دیگر رسانه های استان،  خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی، بسیج رسانه استان، خبرنگاران و  همه همکاران عرصه رسانه که در این مدت درباره این موضوع احساس مسئولیت و حمایت کردند، تشکر می‌کنم.  

 

وی ادامه داد: بدون تردید فعالیت رسانه ای من و دیگر همکارانم، در چارچوب قوانین و در راستای مصالح نظام بوده و خواهد بود و تلاش خواهم کرد با این رویکرد، بیش از گذشته برای پیگیری مشکلات مردم شهرستان کلات فعالیت داشته باشم.

خانه مطبوعات خراسان رضوی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار